FG of dpo AS A SERVICE
De Functionaris Gegevensbescherming op afstand
Jouw privacy, direct georganiseerd
Bepaalde organisaties zijn verplicht om op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wet een Functionaris Gegevensbescherming aan te stellen. Weet je niet zeker of jouw bedrijf voldoet aan de eisen van de AVG wet en heb je behoefte aan meer inzicht en overzicht?
Privacy Direct biedt verschillende pakketten aan binnen de FG dienst, kies bijvoorbeeld voor een basispakket of stel een op maat gemaakte dienst samen.
De voordelen van de externe FG
Een Functionaris voor Gegevensbescherming aanstellen, kun je uiteraard zelf doen. Dit kan alleen wel nadelige consequenties hebben, zoals dure kosten, de FG niet onafhankelijk is en wettelijke bescherming heeft tegen ontslag. Een externe FG (functionaris gegevensbescherming) van Privacy Direct heeft dit allemaal niet, deze biedt juist de inzicht, onafhankelijkheid en expertise die je nodig hebt.
Naast dat je over een externe functionaris gegevensbescherming geen sociale premies of loonheffing verschuldigd bent, heeft deze ook geen ontslagbescherming, terwijl een interne FG gezien wordt als een lid van de ondernemingsraad. Daarnaast is een externe FG beter in staat om onafhankelijk toezicht te houden en advies te geven aan de directie. Geen zin in interne belangenconflicten en dure opleidingskosten? Kijk eens naar ons aanbod.
Alle features van de full scan
- Jaarlijks audit
- Hotline datalek
- Certificering
- Continu cookiescan
- Jaarlijks DPIA
- Executie van aanbevelingen
- Advies rapport + aanbevelingen
De voordelen van privacy direct
PD professionals
Privacy professionals in dienst met gedegen kennis en ervaring
Vast tarief
Een vast tarief tegen een duidelijke urenbegrorting vooraf. Geen verassingen.
Geen extra kosten
Geen bijkomende kosten zoals training, opleiding en certificering van FG.
Één aanspreekpunt
Een centraal aanspreekpunt voor de gehele organisatie.
Wij werken o.a. voor de volgende sectoren
De zorg
Cliënten en medewerkers van zorginstellingen moeten er op kunnen vertrouwen dat hun persoonlijke gegevens volgens de wettelijke verplichtingen veilig door Privacydirect worden verwerkt.
De gemeente
Privacydirect regelt dat alle persoonsgegevens van zowel de burgers als medewerkers van bepaalde gemeentes volgens de wettelijke verplichtingen worden verwerkt.
Het onderwijs
De inbreuk op de privacy van leerlingen, docenten of bezoekers/ouders is groot. Wij van Privacydirect zorgen ervoor dat de verplichte voorwaardes nageleefd worden.
De kinderopvang
Privacy gevoelige informatie voor zowel het kind, de bezoeker als de medewerkers worden door Privacydirect zorgvuldig volgens de wettelijke verplichtingen verwerkt.
Wij van Privacydirect zijn werkzaam in de regio Nijmegen en Arnhem.
In de volgende regio's
Wij van Privacy Direct zijn werkzaam in de regio Nijmegen en Arnhem.
Bekijk hier ons aanbod
Basis
- Tot 15 medewerkers
- Totaal 1 locatie
- Privacy Direct certificaat
- Jaarlijkse Privacy Full Audit Scan
Volledig
- Tot 50 medewerkers
- Vanaf 2 locaties
- Privacy Direct certificaat
- Jaarlijkse Privacy Full Audit Scan
- Executie van jaarlijkse aanbevelingen
- Sparringspartner van de directie
- Bewustwording creëren onder medewerkers
Maatwerk
- Heeft u meer dan 50 medewerkers of meerdere locaties? Laten we samen kijken naar de mogelijkheden.